Elveda Las Vegas Filmi Çözümlemesi

UĞUR
0
FİLMİN ADI : ELVEDA LAS VEGAS
YÖNETMEN :MİKE FIGGIS 
VİZYON TARİHİ : 1996
FİLM TÜRÜ : DRAM
BAŞROL OYUNCULARI :
Nicolas Cage ,CANLANDIRDIĞI KARAKTER : Ben Sanderson
Elisabeth Shue, CANLANDIRDIĞI KARAKTER : Sera



           Filmin başından sonuna kadar alkolle başı belada olan Ben'i alkol bağımlılığı yüzünden karısı ,çocuğunu da yanına alarak terketmiştir.Alkole olan bağlılığından dolayı işinden de kovulan Ben malvarlıklarını nakite çevirerek Las Vegas'a doğru yola çıkar.Las Vegas'ta sadece ve sadece hayali içmektir. Yalnızca arabasını yanına alarak gittiği Las Vegas'ta arabasını da satar. Orada gittiği ilk gün kırmızı ışıkta karşısına çıkan fahişe daha sonra hayatına girecektir. Daha sonra tekrar karşılaştığı o fahişe yani 'Sera' ya 500 dolar teklif etmesiyle herşey başlar. Yerleştiği otel odasına götürdüğü Sera'nın sadece yanında kalmasını ister ve birlikte uyurlar. Sera Ben'den hoşlanmıştır ve fahişe olmaya zorlayan kişinin öldürülmesiyle rahata kavuşan Sera sürekli Ben'in yanında olmasını ister. Fakat Sera ne yaptıysa Ben alkolden vazgeçmez...

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)